Algemene voorwaarden

ALGEMENE PARKVOORWAARDEN sportcentrum susteren

 DEZE ALGEMENE PARKVOORWAARDEN ZIJN VAN TOEPASSING OP IERDEREEN DIE GEBRUIK MAAKT VAN DE FACILITEITEN VAN SPORTCENTRUM SUSTEREN,
HANDELSWEG 15, 6114 BR, SUSTEREN.
1. HUURDER/OPDRACHTGEVER, de huurder/opdrachtgever dient zich op de hoogte te stellen van- en te houden aan deze algemene parkvoorwaarden.
2. CONTRACTEN/ABONNEMENTEN/HUUROVEREENKOMSTEN, deze reservering wordt van kracht wanneer de huurder/opdrachtgever het hiervoor bestemde
inschrijfformulier ingevuld en exploitant het getekende inschrijfformulier heeft ontvangen. De van kracht geworden overeenkomst geldt voor onbepaalde tijd
mits minimaal één maand voor het einde van de overeenkomst, bij tennis- en squashcontracten voor 1 april, huurder/opdrachtgever schriftelijk mededeelt de
overeenkomst te willen beëindigen of wanneer schriftelijk anders is overeengekomen.
VOORWAARDEN VERMELD IN DE BROCHURES VAN HET SPORTCOMPLEX MAKEN ONVERBREKELIJK DEEL UIT VAN DEZE ALGEMENE PARKVOORWAARDEN.
3. TRAININGEN/LESSEN, worden gegeven door gediplomeerde trainers. Opgave voor trainingen/lessen geschiedt d.m.v. een inschrijvingsformulier. Annulering
geschiedt conform artikel annulering. Het uitvallen tijdens de training /lescyclus geeft geen recht tot teruggave van het lesgeld, ongeacht de daarvoor aan te
dragen argumenten.
HET IS NIET TOEGESTAAN TRAINING/LESSEN TE GEVEN OF TE ONTVANGEN ZONDER TOESTEMMING VAN DE EXPLOITANT.
4. HORECA, het gebruik van zelf meegenomen consumpties is niet toegestaan in of om het sportcentrum.
5.ANNULERING, indien een reservering (m.u.v. een contract of abonnement) ongedaan wordt gemaakt door de huurder/opdrachtgever, is deze 50% van het
huurbedrag verschuldigd. Indien een contract door huurder/opdrachtgever na 1 april ongedaan wordt gemaakt, is deze 50% van het contractbedrag
verschuldigd. Indien een abonnement door huurder/opdrachtgever binnen 1 maand voor het einde van de overeenkomst ongedaan wordt gemaakt, is deze 50%
van het abonnementsbedrag verschuldigd. Verhuurder behoud het recht bij langdurige contracten gedurende de reserveringsperiode het sportcentrum 2x
doordeweeks en 4x in het weekend geheel of gedeeltelijk te benutten voor het houden van toernooien c.q. evenementen e.d. dit met een maximum van 2x per
maand. Indien huurder/opdrachtgever daardoor geen gebruik kan maken van de door hem/haar gereserveerde baan, deelt exploitant hem/haar zulks van te
voren mede. Exploitant zal huurder/opdrachtgever voor het verloren uur/uren een waardbon verstrekken.
6. FITCLUB, voor de fitclub gelden separate reglementen en voorwaarden verkrijgbaar bij de fitclub.
7. BETALING, bij het tot stand komen van een reservering (m.u.v. contracten /abonnementen/ huurovereenkomsten) dient het verschuldigde bedrag vooraf
contant te worden betaald. Bij contracten/overeenkomsten van meerdere uren c.q. langere periode ontvangt huurder/opdrachtgever een factuur welke tevens
als bevestiging dient. Deze factuur dient te worden voldaan binnen 15 dagen tenzij anders is overeengekomen. Niet tijdige betaling leidt tot verhoging van het
gefactureerde bedrag met € 15,00 administratiekosten per maand en kan tevens leiden tot annulering van het contract/de overeenkomst door
exploitant/verhuurder. Eventuele kosten voor incassering zullen aan huurder/opdrachtgever worden doorbelast (15% van de hoofdsom).
8. GEDRAG
- Het is verboden om de indoor-sportruimten te betreden met schoeisel welke buiten gedragen zijn.
- Het is verboden om de indoor-sportruimten te betreden met ZWARTE ZOLEN m.u.v. non-marking zolen.
- Het is verboden om de horeca en indoor-sportruimten te betreden met gravel/padelschoenen.
- Het is verboden om de sportruimten te betreden met drinkglazen/flessen en etenswaar, bidons zijn toegestaan.
- Het is verboden om honden of andere huisdieren het sportcomplex te laten betreden.
- Het is verboden om zonder toestemming van de exploitant regelapparatuur t.b.v. verwarming, verlichting, etc. te bedienen.
- Het is verboden om in het sportcentrum te roken.
- Het is verplicht alle sportruimten te betreden met specifiek voor de geldende sport ontwikkelde indoorschoenen.
- Het is verplicht bij de sportcentra met gravelbanen deze na afloop conform de voorschriften te vegen c.q. besproeien.
- Men dient gebruikte materialen van het sportcentrum na gebruik in goede staat en op de juiste plaats achter te laten/c.q. op te bergen.
- De verhuurder of afvaardiging daarvan heeft het recht om een huurder/opdrachtgever, die zich op enigerlei wijze schuldig maakt aan verstoring van de goede
orde, zich niet op gepaste wijze gedraagt of zich gedraagt in strijd met deze algemene voorwaarden, van het sportcentrum te verwijderen of te doen
verwijderen en zo nodig verdere toegang to het sportcentrum te ontzeggen.
9. SCHADE/AANSPRAKELIJKHEID, huurder/opdrachtgever is (behoudens overmacht) aansprakelijk voor alle schade aan het door hem/haar gereserveerde
gedurende de periode dat de huurder/opdrachtgever deze gebruikt. Verhuurder is niet aansprakelijk voor persoonlijke ongevallen en eventueel daaruit
vloeiende schade, door welke oorzaak ook het ongeval of de schade mocht zijn ontstaan, noch voor diefstal of beschadiging van eigendommen van
huurder/opdrachtgever.
10. OPENINGSTIJDEN, winterperiode: 15 september t/m 14 april 09.00 uur – 23.30 uur dagelijks m.u.v. zaterdag- en zondagmiddagen waarop geen
reserveringen zijn. Zomerperiode: 15 april t/m 14september wordt aangegeven via affiches in het sportcentrum.
Het sportcentrum is gesloten op: Kerstavond/1e en 2de Kerstdag/ Oudejaarsdag vanaf 15.00 uur / Nieuwjaardag/ 1e en 2de Paasdag/ Hemelvaartdag/1e en 2de
Pinksterdag. De overige sluitingsdagen zullen vooraf worden aangekondigd via affiches in het sportcentrum.
11. RECLAME EN VERKOOP, het is een ieder zonder, schriftelijke toestemming van de directie, verboden op het sportcentrum sport- en/of andere artikelen te
verkopen. Behoudens schriftelijke toestemming van de directie is het niet toegestaan in enigerlei vorm op het sportcentrum reclame te maken.
12. HUUR MATERIALEN, bij breuk, onherstelbare beschadiging aan of verlies van de gehuurde materialen wordt de nieuwwaarde in rekening gebracht bij de
huurder.
13. ONDERHOUD, verhuurder/exploitant heeft het recht het sportcentrum te sluiten, indien bepaalde omstandigheden zoals reparaties, vervangingen daartoe
noodzaken. Huurder heeft dan het recht verloren uur/uren in te halen op een ander tijdstip.
14. PARKEREN, het is niet toegestaan uw auto op de met PERSONEEL aangeduide parkeerplaatsen te parkeren als ook de plaatsen gemarkeerd met NP.
15. KLACHTEN, eventuele klacht dient schriftelijk of per mail te worden ingediend.
16. SLOTBEPALING, de aanwijzingen van het personeel betreffende het gebruik van faciliteiten en de orde op het sportcentrum dienen strikt te worden
opgevolgd. In al het verstrekte foldermateriaal zijn drukfouten en prijswijzigingen voorbehouden.
Share by: